top of page

Fairyloot, subscription box


Har du overvejet at købe en book-subscription box, men ved du ikke helt, hvad der er derude, og hvor gode de er?

Jeg vil kort (haha jokes on you jeg skriver altid mere, end jeg regner med) fortælle lidt om Fairyloots fantasy bokse, som jeg havde købt et abonnement á tre måneder på.

Nedenunder kan du se nogle billeder taget fra min bookstagram @beawriter_unicorn, fra da jeg modtog mine bokse, og hvad der blandt andet var i dem, du kan se flere billeder på min bookstagram under højdepunktet "Fairyloot" - ellers kan du gå ind på Fairyloots egen hjemmeside og se deres produkter der.

Selve prisen af boksen synes jeg faktisk er temmelig billig, da du jo får en (engelsk) bog + en masse merch fra andre bøger og fandoms. I danske kroner ligger prisen for en boks omkring de 200kr., hvilket jo faktisk er lidt billigere end en spritny bog i Danmark.

Og nu når vi taler om spritnye bøger, er alle bøgerne i Fairyloots bokse også nye på bogmarkedet, samtidig med at det er en super flot special edition hardcover.

En ting ved bøgerne jeg godt kunne lide, andet end at de var special edition, så var det, at de var meget anderledes, i forhold til det fantasy jeg plejer at læse. Derfor udvidede de min læsehorisont, og jeg kom til at læse om forskellige kulturer, blandt andet muslimsk/islam og asien. To kulturer mine bøger aldrig rigtigt har berørt før.

Selve variationen og brugbarheden af produkterne i boksen varierer en del. Jeg var specielt fan af de duftelys, inspireret af bøger, man tit fik med. Jeg var ikke nær så stor fan af sokker, huer mm. af ting du kan tage på, da det sjældent lige var min stil.

Jeg vil sige, at jeg kunne bruge de fleste ting, jeg fik i boksene, men ja der var der også de genstande, der nu bare ligger og flyder på mit værelse.

Boksen kommer sidst på måneden, hvor jeg måske hellere ville have haft den i starten af måneden, da det bare forvirrer mig, at der er så meget fokus på for eksempel novembers boks i hele december, da det er der, folk begynder at læse bøgerne og så videre. Men det er jo en smagssag.

Jeg synes specielt at Fairyloot kan anbefales til gaver til bogorme eller en slevforkælesesting, da man føler sig lidt speciel og magisk når man åbner boksen!

50 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Slangens Gave

bottom of page