top of page

Everything, Everything bliver til en film!!


Bogglæden tager mig helt op til skyerne! (Jeg ved det, jeg er så poetisk!)

YAAAAAAAAAAAAAS!

JUHUUUUUUUUUUU!

JAAAAAAAAAAAAAA!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

WUUUUUHUUUUUUU!

MEEEEEEEEEEEEERP!

Everything, everything (Alt eller Intet), en af de bedste YA-bøger der er skrevet, bliver lavet til en film! WUHUU!

Kender du den følelse af, at du kigger på en bog på din boghylde, og tænker: "Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se filmen til den!", men så er der ikke nogen film! Det er verdens mest sørgelige følelse!

Men kender du så også følesen, når du ikke ved at en af dine ynglings bøger, bliver lavet til en film, men så finder ud af det via en SnapChat reklame?! Følesen er rendyrket LYKKE! JAAA!

Og det er bare så perfekt timing! For jeg fik min Bedste-bog-veninde og alt andet bedste veninde til at læse Audreys Verden, som jeg synes, på flere måder godt kan ligne Alt eller Intet, men hendes bibliotek havde ikke bogen!

Så i helt vildt lang tid har hun ikke kunne læse den her fantastiske bog, indtil vi hjælper hende med, at reserverer den hjem til hende. Og så læser hun den, og samtidig ser jeg, at den kommer i biograferne til MAJ!

Og endnu mere perfekt? JEG ER HJEMME I DANMARK IGEN TIL MAJ, SÅ JEG KAN SE DEN MED HENDE!

Kan det blive meget mere perfekt? Næppe!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

4 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Slangens Gave

bottom of page