top of page

Bøger jeg glæder mig til udkommer i 2022

Vil du se de 15 bøger jeg glæder mig MEST til i 2022? Så kan du tjekke min video ud her. Her kommer alle de andre titler, der har fået min opmærksomhed indtil videre!


Danske bøger:
  • Academia 2 af Line Wenzel

Jeg var ret vild med Academia 1 og glæder mig til toeren!

  • Awen 3 af Nathali og Bettina Liane

Er meget spændt på hvordan den her serie fortsætter efter slutningen på bog 2!

  • Hjerter dame 3 af Julie Clausen

Sød og sjov romcom serie jeg glæder mig til afslutningen på!

  • Døden kalder - Ulveblod 1 af Line Lybecker

Starten på en ny fantasyserie - jeg er spændt!

  • Sprækken til Luscuro 4 af Julie Midtgaard

Julie Midtgaard har skabt et fantastisk univers med Luscuro og er spændt på afslutningen på det hele.

  • Sortørnens øje af Simon Zanders


Udenlandske:

  • The Merciless Ones - the Gilded Ones 2 af Namina Forna

Har jeg læst The Gilded Ones 1 endnu? Nope, men jeg glæder mig stadig til toeren - og det cover!

  • You truly assumed af Laila Sabreen

Muslimske piger og opgør med islamofobi i forbindelse med terrorisme

  • Book lovers af Emily Henry

Emily Henry er ikke en yndlings romanceforfatter (endnu), men hun skriver nogle cute historier!

  • I´m so not over you af Kosoko Jackson

Eks-kærester og fake dating - I´m in.


  • Heartstopper 5 af Alice Oseman

Alice Oseman kan altid levere!

  • Hook line and sinker - It happened one summer 2 af Tessa Bailey

Super sød og hot romanceserie!

  • One true loves - Happily ever afters 2 af Elise Bryant

Plottet lyder egentligt ikke overvældende mindblowing (dog stadig sødt), men elskede simpelthen bare etteren forfatteren skrev så har store forhåbninger!

  • Nothing more to tell af Karen M. Macmanus

Død lærer 5 år siden, uopklaret morderen har aldrig forladt byen. Karen M. McManus. Det er sikkert enten addicting eller middelmådigt.



Asiatisk, te-magi og gift, prinsesser og missioner for at redde ens søster. Lyder pænt episk. Og altså. Det cover. Wow.

  • The 99 boyfriends of Micah Summers af Adam Sass

Achilliean, pinlig kærlighed og chrushes - lyder pænt cute.

  • This may end badly af Samantha Markum

Typisk fake dating, rivaliserende skoler osv. MEN så kom det feministiske twist med et opgør af sexchikane!!

  • The Lesbiana´s guide to catholic school af Sonora Reyes

Fake straight, ny skole, open queer pige er sød - lyder pænt queer, vigtig og cute.






59 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page