top of page

Fifty Shades - I Mørket, E. L. James


Titel: Fifty Shades - I mørket

Serie: Fifty Shades

Nr. i serien: 2/3

Forfatter: E. L. James

Sidetal: 542

Udgivelsesdato: 16. september 2011

Genrer: Erotik, romantik, voksen

Sprog: Dansk

Original sprog: Engelsk

Forlag: Pretty Ink

Stjerner: 2/5

I Mørket

Anastasia Steele prøver at komme sig over bruddet med Christian Grey.

Men da han forslår hende, at de kan genoptage deres forhold med nye betingelser, kan hun ikke afslå.

Var den god?

Argh... mmm... okay.

Mine holdninger til Fifty er blevet en del mere negative siden min anmeldelse af den første bog i serien. Det skyldes til dels, at jeg så et rant review om Fifty Shades of Grey, der var virkelig veldokumenteret, og bare fik mig til at lægge mærke til en del ting, imens jeg læste toeren. Til dels er mine holdninger også skiftet, fordi jeg har taget en hel del flere noter, imens jeg læste den her bog, og når du tager noter undervejs i din læsning, kan du bare ikke rigtigt glemme de fucked up ting, der sker undervejs, som du måske ellers kunne børste af, fordi du glemte dem, når du begyndte på næste kapitel.

Hvis vi skal tale om nogle positive ting ved den her bog:

1. Grammatikken er blevet bedre. Der er stadig nogle fejl, men betydeligt mindre end i den første bog.

2. E. L. James er god til at inkorporere kondomer i hendes sexscener (selvom jeg har mine problemer med dette også... se nærmere i min YouTube video der snart vil blive oploadet om den her bog)

3. Samtalerne er blevet mere levende... I guess. Men stadig ikke gode.

4. Det var det. Resten er ret meeh.

Hvis du vil høre mig snakke om alle de ting, jeg var sådan lidt whaaaaaaaaaat med i den her bog, henviser jeg til min video om den på YouTube, der gerne skulle blive oploadet inden for de næste par dage.


14 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page