top of page

The Mortal Instruments, graphic novel, volume 2, Cassandra Clare & Cassandra Jean


Titel: The Mortal Instruments

Serie: The Mortal Instruments

Volume: 2

Forfatter: Cassandra Clare

Illustrator: Cassandra Jean

Sideantal: 208

Udgivelsesdato: 30. oktober 2018

Genrer: Urban fantasy, YA, graphic novel

Sprog: Engelsk

Forlag: Yen Press

Stjerner: 3/5

The Mortal Instruments, graphic novel, volume 2

I Cassandra Clares kendte første shadowhunter bog kan du på ny dykke ned i historien, der nu er blevet smukt illustreret af Cassandra Jean.

Clary er ikke bange for skyggeverden, så længe hun kan finde hendes mor.

Men da en betroet allieret forråder New York instituttet, falder skyggejægernes verden fra hinanden, samtidig med at Jace bliver bortført.

Var den god?

Mine meninger til den her bog er mere eller mindre de samme som i min anmeldelse af volume 1. Så hvis du vil høre nærmere om det, kan du se min sidste boganmeldelse.

Vores ekstra scene i den her bog var Malec og ikke Sizzy, hvilket jeg er meget tilfreds med FOR JEG ELSKER MALEC!

Jeg vil også sige at de her graphic novels virkelig giver mig lyst til at farvelægge de sort-hvide tegninger ligesom i Rupi Kaurs poetri bøger!

Begge volumer er også hurtigt læst, da det er tegninger og få korte replikker. Du kan sagtens læse dem begge to på en dag, men jeg spredte dem nu over to dage.

Du kan selvfølgelig også tage så lang tid, du vil om at læse den, men hvis du lige skal nå dit goodreads læsemål inde året slutter, kan de her bøger hjælpe ret så effektivt!

7 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page