top of page

I Have Lost My Way, Gayle Forman


Titel: I Have Lost My Way (Jeg er faret vild)

Sprog: Engelsk (kan fås på dansk)

Sideantal: 258

Forfatter: Gayle Forman

Forlag: Simon & Schuster

Genrer: YA, contemporary

Stjerner: 4/5

I Have Lost My Way

Freya har mistet sin stemme, imens hun var ved at optage hendes debutalbum, der skulle lede hende til berømthed.

Harun har mistet sit liv kærlighed og har besluttet sig for at flygte i stedet for at konfrontere hans indre dæmoner.

Nathaniel har mistet alt. Han er alene i New York med en sidste desperat plan og intet at miste.

Da en ulykke bringer de tre sammen begynder deres hemmeligheder at komme ud. Kan de tre måske hjælpe hinanden, hvor de ikke har kunnet hjælpe sig selv?

Var den god?

Jeg havde ikke hørt særligt meget om den her bog, men til gengæld har jeg elsket alt andet, Gayle Forman har skrevet - derfor overraskede det mig heller ikke synderligt, at jeg også rigtigt godt kunne lide denne her bog!

Gayle Forman skriver med en lethed der afslører karakterenes hemmeligheder og særheder undervejs i bogen, uden at du på noget tidspunkt er forvirret og ikke ved hvad der foregår, eller hvad deres historie er.

Bogen er fyldt med små godbidder, der giver dig lyst til at læse videre, og det er en meget hurtigt læst bog, du nemt kan nyde på farten.

I Have Lost My Way er desuden proppet med diversitet og problematikker i vores samefund i dag, som kommer til udtryk i vores hovedpersoners liv og historie.

En bog jeg kan anbefale, hvis du lige skal have en hurtig, nem og sød/alvorlig bog med på farten. (Og så kommer Gayle Forman jo også til Bogforum!! Ej at forglemme!!)

4 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page