top of page

En Af Os Lyver, Karen M. McManus


Titel: En Af Os Lyver

Sprog: Dansk

Original sprog: Engelsk

Sideantal: 394

Forfatter: Karen M. McManus

Forlag: CarlsenPlus

Genrer: Contemporary, thriller, mystery, fiction, YA

Stjerner: 5/5

En Af Os Lyver

Fem unge high school elever tager til eftersidning, men kun fire kommer ud i live.

Browyn følger (næsten) altid reglerne og er så godt som accepteret ind på Yale.

Cooper har kun styr på sit liv, når han er på banen og er skolen sportstjerne.

Nate er skolen bad-boy og pusher og er godt på vej i den forkerte retning.

Så er der Simon, der er skolens outsider og manden bag Bayview Highs sladder-app, hvor han dagen efter skulle til at poste de fire andres største hemmeligheder.

Men Simon forlader aldrig klasselokalet igen, og obduktionen siger, at der er begået et mord. Spørgsmålet er så bare - hvem gjorde det?

Var den god?

Nøj hvor jeg elskede denne bog! Det var en rigtig page-turner, og jeg fløj igennem den på tre dages tid.

Jeg tror ikke rigtigt, jeg har læst en "triller" før, og jeg skriver thriller med gåsetegn, fordi det jo ikke er en bog der gør dig så bange, at du ikke kan sove bagefter, men giver dig en god omgang pigevenlig gys.

Jeg kan jo ikke rigtigt afsløre så meget uden at ødelægge det for dig, men gør dig klar til at blive fortvivlet, plot twist og kuldegys!

Jeg havde gættet et af plot twistene, før det egentlig blev afsløret, men det ødelagde ikke noget overhovedet. Elsker, elsker, elsker den her bog!

OG HALÅÅ VENT FORFATTEREN KOMMER TIL BOGFORUM I ÅR! BWAAAH!

(Nej, nej jeg er slet ikke begejstret . . .)

Gør dig selv en tjeneste og få læst bogen!

18 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page