top of page

Always and forever, Lara Jean, Jenny Han


Titel: Always and Forever, Lara Jean (For altid, Lara Jean)

Serienavn: To All the Boys I´ve Loved Before

Nummer i serien: #3

Sprog: Engelsk (kan fås på dansk)

Sideantal: 325

Forfatter: Jenny Han

Forlag: Scholastic (Carlsen Plus)

Genrer: YA, Chick-lit, romantisk, contemporary

Stjerner: 3/5

Always and forever, Lara Jean

Lara Jeans liv er, lige i øjeblikket, perfekt. Hun har en fantastisk kæreste, hendes far skal giftes igen, og hendes søster kommer hjem til sommerferien fra college.

Men lige meget hvor godt livet kan være i øjeblikket, er der altid fremtiden, man skal tænke på. Lara Jean skal til at vælge, hvor hun vil gå på college henne. Er hun villig til at flytte hjemmefra? Kan hun overhovedet komme ind?

Og så er der hendes mor, der altid har sagt, at man ikke burde tage på college med en kæreste . . . betyder det, at Lara Jean og Peter burde slå op?

Var den god?

Nu er historien om Lara Jean slut for mig, og jeg vil bare have mere! Hun og Peter, og alle de andre karakterer for den sags skyld, er bare så dejlige, og jeg vil bare blive ved med at følge med i deres liv. Jeg vil se Lara Jean på college og som voksen!

Men ak og ve det kommer ikke til at komme fra Jenny Hans fingre . . . men det er vel det, man har fanfiction til?

Der er ikke det store handlings- og spændingsforløb i bogen, men det er en utrolig sød historie jeg som sagt, bare gerne vil have mere af.

Hvis du er i humør til en let og hurtig læsning, der er sød og varmer dit hjerte som den perfekte småkage, kan jeg helt klart anbefale To All the Boys I´ve Loved Before-triologien! (Og filmatiseringen på Netflix af etteren!)

5 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page